SPIKNUTÍ: Přeživší člen rodiny zmasakrované bandity se snaží uniknout vrahům s koněm své rodiny.

PŘEHLED: Studia a produkční společnosti se často snaží prodávat své horory jako přímočaré horory. Tak dostáváme termín „povznesená hrůza“. Je to způsob, jak se obchodník snaží dostat přes myšlenku, že horor, který propagují, není váš průměrný horor. Tohle je něco zvláštního, film, který by měl být povýšen nad další odpad zvaný horor. Vzhledem k této averzi vůči označení horor je překvapivé vidět, že Paramount zvolil marketingového ředitele Michaela Patricka Janna chytře nazvaný Organ Trail (inspirovaný skutečným životem Oregon Trail, vozovou trasou, která spojovala řeku Missouri s údolími v Oregonu v roce 1800) jako „Horror Western“… protože tím plácli hororovou značku do filmu, který bych Jinak jsem to nepovažoval za horor.

Organ Trail má svůj podíl na mrtvolách a krveprolití a má bandu krvežíznivých banditů procházejících zasněženou krajinou, ale jen málokdy mě jeho momenty napětí nebo násilí přiměly k tomu, abych si pomyslel: "Páni, tohle je opravdu horor!" Horor mě nenapadl, dokud film téměř nedosáhl závěrečných titulků, a to jen proto, že se jeden z banditů objevil poté, co nečekaně přežil událost, která vypadala, že by to měl být jeho konec. Má odolnost slashera.

Recenze Varhanní stezky

Jann se mohl naučit hlouběji do hororového území, mohl udělat film intenzivnější... ale obvykle se přiklání na druhou stranu. Organ Trail je film s tak bolestně pomalým tempem, po většinu jeho příliš dlouhého natočení má Jann větší zájem o to, aby se jeho western stal těžkopádným artovým filmem. Scénář napsaný Megan Turner mohl posloužit jako základ pro něco mnohem působivějšího, s rychlejším tempem. K odehrání tohoto příběhu nebylo zapotřebí 112 minut; pravděpodobně mohl být uveden na plátno jako štíhlý a podlý film s minutáží 90 minut nebo méně. A bylo by to mnohem zajímavější a zábavnější, kdyby tomu tak bylo.

Děj se odehrává v Montaně, 1870. Čtyřčlenná rodina – Zoé De Grand Maison jako naše hlavní postava Abby, plus Mather Zickel, Lisa LoCicero a Lukas Jann – prchají před vánicí, aby narazili na scénu masakru. Je tu jeden přeživší: Olivia Grace Applegate jako Cassidy, která byla ponechána zemřít s rukama přišpendlenýma šípy. Rodina ji zachrání, zalátá, vezme do svého tábora... a v noci se objeví čtyři bandité, kteří provedli masakr (Sam Trammell, Nicholas Logan, Alejandro Akara a Michael Abbott Jr.), a udělají totéž. Abbyině rodině. Vezmou Abby a Cassidy zpět na svou operační základnu – a odtud film pomalu vypráví příběh Abbyho pokusu osvobodit se od vrahů své rodiny… a doufat, že se jim podaří udržet koně své rodiny, kterého považuje za svého posledního. zbývajícího člena rodiny.

Recenze Varhanní stezky Zoé De Grand Maison

Sem tam dojde k výbuchům akce a násilí a do této špatné situace se cestou zapletou i postavy, které hrají Clé Bennett, Jessica Francis Dukes nebo Thomas Lennon. Ale zatímco ty momenty akce a násilí jsou osvěžující a zatímco Jann a kameraman Joe Kessler se postarali o to, Organ Trail je pěkný film na pohled, všechno se to děje příliš pomalu a interakce postav jsou buď příliš nenápadné, nebo (když spolu bandité mluví) příliš dráždivé.

Mám rád westerny a mám rád horory a baví mě, když se prvky těchto dvou mísí dohromady. Kéž by se hororové westerny vyráběly častěji. Ale bez ohledu na to, jaké žánrové štítky chcete mít Organ Trail, moc mě to nebavilo sledovat. Zjistil jsem, že je to docela nudné. Je tam pár dobrých nápadů, ale těžká poprava nebyla pro příběh to pravé.

Paramount dává Organ Trail digitální vydání zapnuto může 12th.

Arrow in the Head recenzuje Varhanní stezku, hororový western režiséra Michaela Patricka Janna a Zoé De Grand Maison v hlavní roli
WP-Rádio