ZEMLJIŠTE: Preživjela članica obitelji koju su razbojnici masakrirali pokušava pobjeći od ubojica s konjem svoje obitelji.

PREGLED: Studiji i produkcijske tvrtke često pokušavaju zaobići marketing svojih horor izdanja kao običnih horor filmova. Tako dobivamo termin "povišeni horor". To je marketinški način na koji pokušavaju prenijeti ideju da horor film koji promoviraju nije vaš prosječni horor film. Ovo je nešto posebno, film koji treba staviti iznad onog drugog smeća koje se zove horor. S obzirom na ovu averziju prema prihvaćanju etikete horora, iznenađujuće je vidjeti da je Paramount za tržište odabrao film pametno naslovljenog direktora Michaela Patricka Janna organ Trail (nadahnut Oregon Trailom iz stvarnog života, rutom za kola koja je povezivala rijeku Missouri s dolinama u Oregonu 1800-ih) kao "horor vestern"... jer su time udarili marku horora na film koji ja ne bih Inače nisam smatrao da je to horor film.

organ Trail ima svoj udio leševa i krvoprolića, i ima skupinu krvožednih bandita koji šetaju snijegom prekrivenim krajolikom, ali rijetko su me njegovi trenuci napetosti ili nasilja naveli da pomislim: "Vau, ovo je stvarno horor film!" Horor mi nije pao na pamet sve dok film nije skoro došao do odjavne špice, a to je bilo samo zato što se jedan od bandita pojavio nakon što je neočekivano preživio događaj koji je izgledao kao da je to trebao biti njegov kraj. Ima otpornost slashera.

Organ Trail recenzija

Jann je mogao ući dalje u područje horora, mogao je učiniti film intenzivnijim... ali on obično naginje na drugu stranu. organ Trail je film s tako bolno sporim tempom, da se tijekom većeg dijela njegovog predugog trajanja čini kao da je Jann bio više zainteresiran za to da njegov vestern postane teški arthouse film. Scenarij koji je napisala Megan Turner mogao je poslužiti kao temelj za nešto puno dojmljivije, s bržim tempom. 112 minuta nije bilo potrebno da se ova priča odigra; vjerojatno se mogao prikazati na ekranu kao mršav i zloban film s trajanjem od 90 minuta ili manje. I bilo bi puno zanimljivije i zabavnije da jest.

Mjesto radnje je Montana, 1870. Četveročlana obitelj – Zoé De Grand Maison kao naš glavni lik Abby, plus Mather Zickel, Lisa LoCicero i Lukas Jann – bježe od mećave samo da bi naišli na poprište masakra. Postoji jedna preživjela: Olivia Grace Applegate kao Cassidy, koja je ostavljena da umre s rukama zabijenima strijelama. Obitelj je spašava, krpa, odvodi u svoj kamp... a u noći se pojavljuju četvorica bandita koji su izvršili masakr (Sam Trammell, Nicholas Logan, Alejandro Akara i Michael Abbott Jr.) i čine isto Abbynoj obitelji. Odvode Abby i Cassidy natrag u njihovu operativnu bazu – i odatle, film polako priča priču o Abbynom pokušaju da se oslobodi ubojica svoje obitelji… dok se nada da će zadržati konja svoje obitelji, za kojeg smatra da je posljednji preostali član obitelji.

Organ Trail recenzija Zoé De Grand Maison

Tu i tamo ima provala akcije i nasilja, a likovi koje glume Clé Bennett, Jessica Francis Dukes i Thomas Lennon također se usput uplete u ovu lošu situaciju. No dok su ti trenuci akcije i nasilja osvježavajući i dok su se Jann i snimatelj Joe Kessler pobrinuli da organ Trail je lijep film za pogledati, sve se odvija presporo, a interakcije likova su ili preskromne ili (kada razbojnici međusobno razgovaraju) previše iritantne.

Volim vesterne i volim horor filmove, i uživam kada se elementi to dvoje pomiješaju. Volio bih da se horor vesterni snimaju češće. Ali bez obzira na žanrovske oznake koje želite staviti organ Trail, nije mi bilo zabavno gledati to. Otkrio sam da je prilično dosadno. Ima tu nekih dobrih ideja, ali glomazna izvedba nije bila prava za priču.

Paramount daje organ Trail digitalno izdanje na u svibnju 12.og.

Strijela u glavi recenzira Organ Trail, horor vestern redatelja Michaela Patricka Janna sa Zoé De Grand Maison u glavnoj ulozi
WP-Radio