ПЛОТ: Преживела чланица породице коју су разбојници измасакрирали покушава да побегне од убица са коњем своје породице.

ПРЕГЛЕД: Студији и продукцијске компаније ће често покушавати да заобиђу своја хорор издања као једноставне хорор филмове. Тако добијамо израз „повишени хорор“. То је начин на који маркетиншки стручњаци покушавају да дођу до идеје да хорор филм који промовишу није ваш просечан хорор филм. Ово је нешто посебно, филм који треба држати изнад оног другог смећа званог хорор. С обзиром на ову аверзију према прихватању хорор етикете, изненађујуће је видети да је Парамоунт одабрао да на тржиште пласира паметно насловљену књигу директора Мајкла Патрика Јанна Органски траг (инспирисано стварном Орегон Траил-ом, рутом вагона која је повезивала реку Мисури са долинама у Орегону још 1800-их) као „хорор вестерн“... јер су тиме убацили хорор бренд на филм који ја не бих Иначе не сматрам да је то хорор филм.

Органски траг има свој део лешева и крвопролића, и има групу крволочних разбојника који путују снегом прекривеним селима, али ретко су ме његови тренуци напетости или насиља навели да помислим: „Вау, ово је заиста хорор филм!“ Ужас ми није падао на памет све док филм није скоро стигао до завршних наслова, а то је било само зато што се један од бандита појавио након што је неочекивано преживео догађај који је изгледао као да је требало да буде његов крај. Поседује отпорност сечера.

Преглед оргуља

Јанн је могао да научи даље у територију хорора, могао је да учини филм интензивнијим... али он обично нагиње на другу страну. Органски траг је филм са тако болно спорим темпом, током већег дела његовог предугог трајања, чини се да је Јанн био више заинтересован да од свог вестерна направи тежак артхоусе филм. Сценарио који је написала Меган Тарнер могао је да послужи као основа за нешто много ефектније, са бржим темпом. 112 минута није било потребно да се ова прича одигра; вероватно је могао да се прикаже на екрану као мршав и подо филм са трајањем од 90 минута или мање. И било би много занимљивије и забавније да јесте.

Мјесто радње је Монтана, 1870. Четворочлана породица – Зое Де Гранд Маисон као наш главни лик Еби, плус Матхер Зицкел, Лиса ЛоЦицеро и Лукас Јанн – бјеже од сњежне олује само да би наишла на сцену масакра. Постоји једна преживела: Оливија Грејс Еплгејт као Кесиди, која је остављена да умре са рукама прикованим стрелама. Породица је спасава, крпи, одводи у свој камп... а у ноћи се појављују четворица бандита који су извршили масакр (Сам Траммелл, Ницхолас Логан, Алејандро Акара и Мицхаел Абботт Јр.) и чине исто и чине исто. Ебиној породици. Одводе Еби и Кесидија назад у своју оперативну базу – и одатле, филм полако прича причу о Ебином покушају да се ослободи убица своје породице... док се нада да ће задржати коња своје породице, за који сматра да је њен последњи преостали члан породице.

Преглед оргуља Зое Де Гранд Маисон

Ту и тамо има рафала акције и насиља, а ликови које глуме Кле Бенет, Џесика Френсис Дјукс и Томас Ленон такође се умешају у ову лошу ситуацију успут. Али док су ти тренуци акције и насиља освежавајући, и док су се Јан и сниматељ Џо Кеслер побринули да Органски траг је леп филм за гледање, све се дешава преспоро и интеракције ликова су или превише пригушене или (када бандити међусобно разговарају) превише иритантне.

Волим вестерне и волим хороре, и уживам када се елементи та два помешају. Волео бих да се хорор вестерни чешће праве. Али без обзира на то које жанровске ознаке желите да ставите Органски траг, нисам се баш забављао гледајући. Сматрао сам да је прилично досадно. Има неких добрих идеја, али тешка изведба није била права за причу.

Парамоунт је давање Органски траг дигитално издање укључено Мај 12тх.

Арров ин тхе Хеад рецензира Орган Траил, хорор вестерн у режији Мајкла Патрика Јанна са Зое Де Гранд Маисон у главној улози
ВП Радио